1 | مطالعة کیفی پیشبایستهای اجرای رویکرد ترسیم برنامةدرسی در رشتههای مهندسی (مورد مطالعه: گروههای مهندسی دانشگاه کاشان) | شفیعه ستاری آرانی,سیداحمد مدنی بروجنی,علی اکبر عباسیان آرانی | فصلنامه آموزش مهندسی ایران | 1402/01/27 |
2 | مروری بر نظریههای محتوا و انتخاب محتوا در ادبیات تخصصی حوزة مطالعات برنامة درسی | سیداحمد مدنی بروجنی | فصلنامه چشم انداز برنامه درسی و آموزش | 1401/05/31 |
3 | مروری بر نظریههای محتوا و انتخاب محتوا در ادبیات تخصصی حوزة مطالعات برنامة درسی | سیداحمد مدنی بروجنی | فصلنامه چشم انداز برنامه درسی و آموزش | 1401/05/31 |
4 | واکاوی ادراکات دانشآموزان در زمینة یادگیری درس ریاضی: نقش قدرتمند خودپندارة ریاضیاتی و مهارتهای مطالعة ریاضی | سیداحمد مدنی بروجنی,فاطمه باغ شیخی | رویکردهای نوین آموزشی | 1401/05/08 |
5 | واکاوی دیدگاهها و عملکرد معلمان در زمینة تکلیفدهی به دانشآموزان در پایههای دورة اول ابتدایی | سیداحمد مدنی بروجنی,محمد امینی,لیلی کاشانیان | مطالعات آموزشی و آموزشگاهی | 1401/04/01 |
6 | ریشههای تفکر برنامه درسی متمرکز: واکاوی دغدغههای سیاسی و اجتماعی نخستین ناظران آموزشی و نقش آن در پیدایش حوزه مطالعاتی برنامهدرسی | سیداحمد مدنی بروجنی | فصلنامه مطالعات برنامه درسی | 1401/02/15 |
7 | نگاهی به مسیر حرفه ای رالف تایلر: روایتی تاریخی از عمری تلاش برای پیوند نظریه و عمل برنامه درسی | سیداحمد مدنی بروجنی | پژوهش در برنامه ریزی درسی | 1399/12/01 |
8 | ضعف یادگیری و عملکرد تحصیلی دختران دانش آموز مقطع متوسطه؛ واکاویتجارب دبیران زن | محمد امینی,سیداحمد مدنی بروجنی,فاطمه باغ شیخی | نشریه علمی زن و فرهنگ | 1398/09/15 |
9 | Investigating Mastery of Female Senior Elementary Students over Science and Mathematics: A Contemplation on the Selection of Curriculum Content in terms of Learnability Criteria (In Pearsin) | Nejati Barzoki N, Madani S A, Amini M | Theory & Practice in Curriculum | 2020-07-21 |
10 | Investigating Mastery of Female Senior Elementary Students over Science and Mathematics: A Contemplation on the Selection of Curriculum Content in terms of Learnability Criteria (In Pearsin) | Nejati Barzoki N, Madani S A, Amini M | Theory & Practice in Curriculum | 2020-07-21 |
11 | The study of the relationship between leadership styles school principals with organizational skills of time management | Mohsen Asghari Ali Yazdkhasty Sayed Ahmad Madani | Journal of School Administration | 20-11-2018 |
12 | Analyzing the multiple relationships between teachers’ effective teaching skills and students’ academic achievement in computational courses (text In Persian) | ahmad madani davood pourrsina Mohammad Amini Akram YousefiNejad | Journal of Educational Innovations | 1-8-2019 |
13 | A Study of the Consequences of Sixth Grade Proximity to First-Grade with respect to Bullying and Aggressive Behaviors (Text in Persian) | Sayed Ahmad Madani Mohammad Reza TamanaeFar Morteza Fallahi | Journal of School Administration | 2018-8-1 |
14 | University teachers’ action research: An adventure into uncharted waters? | Ali Rahimi Ahmad Madani Hamid Rahimi | International Journal of Learning and Teaching | 2016-8-4 |