۱ | Crises of maturity and sexual, behavioral and psychological problems related to it in girls with intellectual disability | فریبرز صدیقی ارفعی-علی یزدخواستی-سارا افشار-حمید رحیمی سمیرمی | | 2014-0-01 |
۲ | Examining the Role of Entrepreneurship Education Model (KAB) in Promoting the Trainees’ Entrepreneurial Skills )(Case Study: Isfahan Province) | A. Shekari (Ph. D), E. Zarei Sebahti, A. Yazdkhasti (Ph. D) | Journal of Theory & Practice in Curriculum | Vol.7 (4); 2016, 31-54 |
۳ | Identification and ranking of IT services based on their influence on social capital in Kashan government offices, using TOPSIS technique | سید علی لاجوردی-علی یزدخواستی | | 2016-4-01 |
۴ | The Relationship between Achievement Goals and Educational Emotions of Students in Isfahan University | زهرا میرمسیب-علی یزدخواستی-فریبرز صدیقی ارفعی | | 2014-0-01 |
۵ | The identification and ranking factors affecting the level of risk appetite among Kashan carpet manufacturing units' investors using TOPSIS technique | علی یزدخواستی-محسن لطیفی-فرزاد مرتضایی | | 2015-8-01 |
۶ | THE RELATIONSHIP BETWEEN PARENTING STYLE AND SHYNESS IN PRE - SCHOOLERS | علی یزدخواستی-ابوالفضل علی بلندی مجرد | | 2016-6-01 |
۷ | ارزیابی میزان سواد اطلاعاتی دبیران مدارس هوشمند و عادی | حمید رحیمی سمیرمی-علی یزدخواستی-زهرا فیضی | | 2013-5-01 |
۸ | بر مهارت های (KAB) نقش الگوی آموزش های کارآفرینی گدارکسب وکار کارآفرینی کارآموزان مراکزآموزش فنی وحرفه ای)مطالعه موردی: استان اصفهان) | دکتر عباس شکاری 1، احسان زارعی سبهتی 2 دکتر علی یزدخواستی | دو فصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی | ، سال چهارم، شمارۀ 7، پاییز و زمستان 1395 |
۹ | بررسی تأثیر عوامل فردی بر به اشتراکگذاری دانش در سازمان: فرا تحلیل مطالعات ایران | عاطفه سهرابی,علی یزدخواستی,زهرا صادقی آرانی | مدیریت راهبردی دانش سازمانی | 1399/12/12 |
۱۰ | بررسی رابطه سبک های یادگیری و مهارت های حل مساله در دانشجویان دانشگاه کاشان | علی یزدخواستی-سیداحمد مدنی بروجنی-راضیه سادات آمیری | | 2017-6-01 |
۱۱ | بررسی رابطۀ بین سبکهای رهبری مدیران مدارس با مهارتهای سازمانی مدیریت زمان | محسن اصغری,علی یزدخواستی,سیداحمد مدنی بروجنی | مدیریت مدرسه | 1397/12/15 |
۱۲ | پیش بینی پذیری میزان تاب آوری بر اساس هوش معنوی در دانشجویان و دین پژوهان | فریبرز صدیقی ارفعی-علی یزدخواستی-مریم نادی راوندی | | 2014-10-01 |
۱۳ | تأثیر ارتباطات اثربخش بر سکوت سازمانی (مورد مطالعه: دبیران دوره متوسطه دوّم شهرستان کاشان) | مهدی یزدانی کاشانی,علی یزدخواستی,زهرا صادقی آرانی | کارافن | 1400/10/25 |
۱۴ | تاثیر آموزش گروهی مثبت نگری بر بهزیستی روانی و رضایت زناشیویی زنان | سید علی رضا سید ابراهیمی,علی یزدخواستی | پژوهش نامه رواشناسی مثبت | 1401/07/06 |
۱۵ | تاثیر مولفه های هوش تجاری بر تعالی سازمانی با در نظر گرفتن نقش میانجی نوآوری سازمانی و قابلیت تحلیلی هوش تجاری در سازمان | عاطفه جشنی ارانی,هاجر منصوری,علی یزدخواستی | فصلنامه کارافن | 1401/07/10 |
۱۶ | تاثیر مولفه های هوش تجاری بر تعالی سازمانی با در نظر گرفتن نقش میانجی نوآوری سازمانی و قابلیت تحلیلی هوش تجاری در سازمان | عاطفه جشنی ارانی,هاجر منصوری,علی یزدخواستی | فصلنامه کارافن | date-error |
۱۷ | تحلیل رابطه بین هوش چندگانه و تفکر خلاق دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی | حمید رحیمی سمیرمی-علی یزدخواستی-راحله حسن پورکارلادانی | | 2014-11-01 |
۱۸ | تعیین نقش تجارب تحصیلی، جنسیت و وضعیت سکونت بر سلامت روان دانشجویان علوم انسانی | مسعود کیانی-جواد اژه ای-علی یزدخواستی | | 2016-3-01 |
۱۹ | رابطه بین و یژگی های مورد نیاز مدیران در مدیریت تغییر موفق با عملکرد کارکنان بر اساس مدل گاتو در آموزش و پرورش کاشان | علی یزدحواستی ؛رحمان عربلو نره | نوآوری های مدیریت آموزشی | 1395 ، شماره چهارم |
۲۰ | رابطه بین ویژگی های مورد نیاز مدیران در مدیریت تغییر موفق با عملکرد کارکنان بر اساس مدل گاتو در آموزش و پرورش کاشان | علی یزدخواستی-رحمان عربلونره | | 2016-10-01 |