۱ | نقد و بررسی توانش زبانی از دیدگاه ابن خلدون و چامسکی | روح اله صیادی نژاد-عباس زارعی تجره-طیبه باغ چایی | | 2016-0-01 |
۲ | نقد و بررسی توانش زبانی از دیدگاه ابن خلدون و چامسکی | روح اله صیادی نژاد,عباس زارعی تجره,طیبه باغ چایی | زبان شناخت | 1394/04/30 |
۳ | مقایسه تأثیر بازخورد اصلاحی مستقیم و غیرمستقیم بر کنش نوشتاری دانشجویان کارشناسی زبان عربی | عباس زارعی تجره-مریم جلائی پیکانی-لیلا خوبیان بادی | | 0-0-01 |
۴ | مقایسه تأثیر بازخورد اصلاحی مستقیم و غیرمستقیم بر کنش نوشتاری دانشجویان کارشناسی زبان عربی | عباس زارعی تجره-مریم جلائی پیکانی-لیلا خوبیان بادی | | 2017-6-01 |
۵ | مستوی توافر مهارات التفکیر النقدی فی تدربیات کتب العربیته للمرحله الثاویه الاولی فی ضو تظریه لیبمان | فاطمه ایراندوست,مریم جلائی پیکانی,عباس زارعی تجره | دراسات فی اللغه العربیه و آدابها | 0000-00-00 |
۶ | مستوى توافر مهارات التفکیر النقدی فی تدریبات کتب العربیة للمرحلة الثانویة الأولی فی ضوء نظریة لیبمان | فاطمه ایراندوست,مریم جلائی پیکانی,عباس زارعی تجره | دراسات فی اللغه العربیه و آدابها | 2023-09-06 |
۷ | مستوى توافر مهارات التفکیر النقدی فی تدریبات کتب العربیة للمرحلة الثانویة الأولی فی ضوء نظریة لیبمان | فاطمه ایراندوست,مریم جلائی پیکانی,عباس زارعی تجره | دراسات فی اللغه العربیه و آدابها | 2023-09-06 |
۸ | مستوى توافر مهارات التفکیر النقدی فی تدریبات کتب العربیة للمرحلة الثانویة الأولی فی ضوء نظریة لیبمان | فاطمه ایراندوست,مریم جلائی پیکانی,عباس زارعی تجره | دراسات فی اللغه العربیه و آدابها | 2023-09-06 |
۹ | مستوى توافر مهارات التفکیر النقدی فی تدریبات کتب العربیة للمرحلة الثانویة الأولی فی ضوء نظریة لیبمان | فاطمه ایراندوست,مریم جلائی پیکانی,عباس زارعی تجره | دراسات فی اللغه العربیه و آدابها | 2023-09-06 |
۱۰ | مستوى توافر مهارات التفکیر النقدی فی تدریبات کتب العربیة للمرحلة الثانویة الأولی فی ضوء نظریة لیبمان | فاطمه ایراندوست,مریم جلائی پیکانی,عباس زارعی تجره | دراسات فی اللغه العربیه و آدابها | 2023-09-06 |
۱۱ | فاعلیة الطریقة الاستکشافیة فی تنمیة کفاءة الترجمة لدى طلاب المرحلة المتوسطة الأولى بمدینة کاشان | محمد نجفی بهاری,مریم جلائی پیکانی,عباس زارعی تجره | دراسات فی تعلیم اللغة العربیةوتعلمها | 2023-09-04 |
۱۲ | عملکردها، برداشت ها و عوامل مؤثر در ارتباط با تحقیقات در آموزش عالی: دیدگاه استادان زبان انگلیسی نسبت به تحقیق | عباس زارعی تجره,زهرا شیریان | نامة آموزش عالی | 1392/05/20 |
۱۳ | عملکردها، برداشت ها و عوامل مؤثر در ارتباط با تحقیقات در آموزش عالی: دیدگاه استادان زبان انگلیسی نسبت به تحقیق | عباس زارعی تجره-زهرا شیریان | | 2013-8-01 |
۱۴ | عملکردها، برداشت ها و عوامل مؤثر در ارتباط با تحقیقات در آموزش عالی: دیدگاه استادان زبان انگلیسی نسبت به تحقیق | زهرا شیریان,عباس زارعی تجره | نامة آموزش عالی | 1392/05/20 |
۱۵ | عملکردها، برداشت ها و عوامل مؤثر در ارتباط با تحقیقات در آموزش عالی: دیدگاه استادان زبان انگلیسی نسبت به تحقیق | عباس زارعی تجره,زهرا شیریان | نامة آموزش عالی | 1392/05/20 |
۱۶ | علیة الطریقة االستکشافیة یف تنمیة کفاءة الرتمجة لدى طالب املرحلة املتوسطة األوىل بمدینة کاشان | محمد نجفی بهاری,مریم جلائی پیکانی,عباس زارعی تجره | دراسات یف تعلیم اللغة العربیةوتعلمها | 0000-00-00 |
۱۷ | تعامل زبان، هویت و اینترنت | عباس زارعی تجره | مطالعات فرهنگی و ارتباطات | 1392/03/14 |
۱۸ | تعامل زبان، هویت و اینترنت | عباس زارعی تجره | | 2013-6-01 |
۱۹ | تعامل زبان، هویت و اینترنت | عباس زارعی تجره | مطالعات فرهنگی و ارتباطات | 1392/03/14 |
۲۰ | تحلیل محتوى التدریبات اللغویة فی کتب العربیة للمرحلة الثانویة الأولى وفق أنموذج فارک لأنماط التعلم | مریم جلائی پیکانی,عباس زارعی تجره,فاطمه ایراندوست | مجله انجمن ایرانی زبان و ادبیات عربی (مجلة الجمعیة الإیرانیة للغة العربیة وآدابها) | 2023-10-22 |