۱ | مقایسه تأثیر بازخورد اصلاحی مستقیم و غیرمستقیم بر کنش نوشتاری دانشجویان کارشناسی زبان عربی | عباس زارعی تجره-مریم جلائی پیکانی-لیلا خوبیان بادی | | 0-0-01 |
۲ | بررسی کارکرد اجتماعی- فرهنگی ماشین نگارهها بر اساس مدل قوم نگاری زبانی هایمز | حسین قربانپور-عباس زارعی تجره-الهام عربشاهی کاشی | | 0-0-01 |
۳ | علیة الطریقة االستکشافیة یف تنمیة کفاءة الرتمجة لدى طالب املرحلة املتوسطة األوىل بمدینة کاشان | محمد نجفی بهاری,مریم جلائی پیکانی,عباس زارعی تجره | دراسات یف تعلیم اللغة العربیةوتعلمها | 0000-00-00 |
۴ | مستوی توافر مهارات التفکیر النقدی فی تدربیات کتب العربیته للمرحله الثاویه الاولی فی ضو تظریه لیبمان | فاطمه ایراندوست,مریم جلائی پیکانی,عباس زارعی تجره | دراسات فی اللغه العربیه و آدابها | 0000-00-00 |
۵ | تعامل زبان، هویت و اینترنت | عباس زارعی تجره | مطالعات فرهنگی و ارتباطات | 1392/03/14 |
۶ | تعامل زبان، هویت و اینترنت | عباس زارعی تجره | مطالعات فرهنگی و ارتباطات | 1392/03/14 |
۷ | عملکردها، برداشت ها و عوامل مؤثر در ارتباط با تحقیقات در آموزش عالی: دیدگاه استادان زبان انگلیسی نسبت به تحقیق | زهرا شیریان,عباس زارعی تجره | نامة آموزش عالی | 1392/05/20 |
۸ | عملکردها، برداشت ها و عوامل مؤثر در ارتباط با تحقیقات در آموزش عالی: دیدگاه استادان زبان انگلیسی نسبت به تحقیق | عباس زارعی تجره,زهرا شیریان | نامة آموزش عالی | 1392/05/20 |
۹ | عملکردها، برداشت ها و عوامل مؤثر در ارتباط با تحقیقات در آموزش عالی: دیدگاه استادان زبان انگلیسی نسبت به تحقیق | عباس زارعی تجره,زهرا شیریان | نامة آموزش عالی | 1392/05/20 |
۱۰ | نقد و بررسی توانش زبانی از دیدگاه ابن خلدون و چامسکی | روح اله صیادی نژاد,عباس زارعی تجره,طیبه باغ چایی | زبان شناخت | 1394/04/30 |
۱۱ | The Effects of Task Complexity on English Language Learners’ Listening Comprehension | عباس زارعی تجره | | 1970-12-01 |
۱۲ | College EFL learners Acheivement and their language learning strategies | عباس زارعی تجره,پرفسور م ح تحریریان | International Jnl of Humanities | 2003-09-11 |
۱۳ | EFL Learners, Proficiency in English and Their Writing Performance on a Letter Writing Task ارتباط بین توانایی زبان و عملکرد نگارشی فراگیران زبان انگلیسی در نامه نگاری | عباس زارعی تجره,پرفسور م ح تحریریان | Iranian Journal of Applied linguistics | 2003-09-11 |
۱۴ | EFL Learners, Proficiency in English and Their Writing Performance on a Letter Writing Task ارتباط بین توانایی زبان و عملکرد نگارشی فراگیران زبان انگلیسی در نامه نگاری | عباس زارعی تجره,پرفسور م ح تحریریان | Iranian Journal of Applied linguistics | 2003-09-11 |
۱۵ | College EFL learners Acheivement and their language learning strategies | عباس زارعی تجره-پرفسور م ح تحریریان | | 2003-9-01 |
۱۶ | The Effects of Teaching Gener Moves on EFL Learners'''' Performance in Letter Writing | عباس زارعی تجره | | 2003-9-01 |
۱۷ | EFL Learners, Proficiency in English and Their Writing Performance on a Letter Writing Task | عباس زارعی تجره-پرفسور م ح تحریریان | | 2003-9-01 |
۱۸ | The Relationship between Cognitive and Meta-cognitive Strategy use and EFL Reading Achievement | عباس زارعی تجره | | 2007-4-01 |
۱۹ | تأثیر آموزش از طریق روش تدریس ژانر- مدار بر عملکرد دانشجویان در نامهنگاری انگلیسی | عباس زارعی تجره | پژوهش ادبیات معاصر جهان | 2009-02-22 |
۲۰ | تأثیر آموزش از طریق روش تدریس ژانر- مدار بر عملکرد دانشجویان در نامهنگاری انگلیسی | عباس زارعی تجره | پژوهش ادبیات معاصر جهان | 2009-02-22 |