۱ | Variation i n Hedging Across Psychology, Medicine and Chemical Engineering Research Articles AND Across Different Rhetorical Sections of the RAs | الهام حریری-عباس زارعی تجره | | 2015-12-01 |
۲ | بررسی کارکرد اجتماعی- فرهنگی ماشین نگارهها بر اساس مدل قوم نگاری زبانی هایمز | حسین قربانپور-عباس زارعی تجره-الهام عربشاهی کاشی | | 0-0-01 |
۳ | بررسی برخی شباهت های فرازبانی از دیدگاه ابن خلدون و چامسکی | روح اله صیادی نژاد-عباس زارعی تجره-طیبه باغ چائی | | 2015-9-01 |
۴ | نقد و بررسی توانش زبانی از دیدگاه ابن خلدون و چامسکی | روح اله صیادی نژاد-عباس زارعی تجره-طیبه باغ چایی | | 2016-0-01 |
۵ | نقد و بررسی توانش زبانی از دیدگاه ابن خلدون و چامسکی | روح اله صیادی نژاد,عباس زارعی تجره,طیبه باغ چایی | زبان شناخت | 1394/04/30 |
۶ | عملکردها، برداشت ها و عوامل مؤثر در ارتباط با تحقیقات در آموزش عالی: دیدگاه استادان زبان انگلیسی نسبت به تحقیق | زهرا شیریان,عباس زارعی تجره | نامة آموزش عالی | 1392/05/20 |
۷ | تعامل زبان، هویت و اینترنت | عباس زارعی تجره | | 2013-6-01 |
۸ | The Experience of the Psychological State of Flow: The Relationship between Flow and Undergraduate Reading in English as a Foreign Language | عباس زارعی تجره | International Journal of Psychology Iranian Psychological Association | 2013-03-13 |
۹ | The Effects of Task Complexity on English Language Learners’ Listening Comprehension | عباس زارعی تجره | | 1970-12-01 |
۱۰ | Sustained effects of socioeconomic status on proficiency and academic writing in English as a foreign language | عباس زارعی تجره | Journal of Teaching English Language (TEL), formerly known as TELL | 2010-02-11 |
۱۱ | Does English Proficiency Level Predict Writing Speed, Length, and Quality | عباس زارعی تجره | | 2011-8-01 |
۱۲ | UNIVERSITY TEACHERS' VIEWS ON THE USE OF INFORMATION COMMUNICATION TECHNOLOGIES IN TEACHING AND RESEARCH | عباس زارعی تجره | | 2011-7-01 |
۱۳ | Fluctuations and Directions in Teaching Second Language Writing | عباس زارعی تجره | | 2011-9-01 |
۱۴ | Fluctuations and Directions in Teaching Second Language Writing | عباس زارعی تجره | Sino-US English Teaching | 2011-09-11 |
۱۵ | Associations between university students’ beliefs and their learning strategy use | عباس زارعی تجره | Procedia Social and Behavioral Sciences 5 (2010) 882–886 | 2010-09-21 |
۱۶ | UNIVERSITY TEACHERS | عباس زارعی تجره | TOJET: The Turkish Online Journal of Educational T echnology | 2011-07-25 |
۱۷ | UNIVERSITY TEACHERS' VIEWS ON THE USE OF INFORMATION COMMUNICATION TECHNOLOGIES IN TEACHING AND RESEARCH | عباس زارعی تجره | TOJET: The Turkish Online Journal of Educational T echnology | 2011-07-25 |
۱۸ | تأثیر آموزش از طریق روش تدریس ژانر- مدار بر عملکرد دانشجویان در نامهنگاری انگلیسی | عباس زارعی تجره | پژوهش ادبیات معاصر جهان | 2009-02-22 |
۱۹ | Does English Proficiency Level Predict Writing Speed, Length, and Quality | عباس زارعی تجره | Arab World English Journal | 2011-08-18 |
۲۰ | Does English Proficiency Level Predict Writing Speed, Length, and Quality | عباس زارعی تجره | Arab World English Journal | 2011-08-18 |