×
تنظیمات ویجت
Toggle navigation
کتب
روشهای تدریس اثربخش
پژوهش کیفی: نقادی و خبرگی آموزشی
مبانی نظری و عملی برنامه ریزی درسی
مقالات در همایش ها
مقالات در نشریات
زمینه های آموزشی و طرح های تحقیقاتی
پایان نامه ها
دروس
تماس با ما
درباره من
کتاب ها
پایاننامه/رساله
مقالات
برنامه تدریس
رزومه
کارت پرسنلی
دانلود کارت
بستن
سید احمد مدنی
استادیار
دانشکده: دانشکده علوم انسانی
گروه: علوم تربیتی
مقطع تحصیلی: دکترای تخصصی
درباره من
کتاب ها
پایاننامه/رساله
مقالات
برنامه تدریس
رزومه
کارت پرسنلی
دانلود کارت
بستن
استادیار سید احمد مدنی
دانشکده: دانشکده علوم انسانی - گروه: علوم تربیتی
مقطع تحصیلی: دکترای تخصصی
|
S. Ahmad Madani
مقالات در نشریات
نمایش
۱ تا ۲۰
مورد از کل
۲۲
مورد.
۱.
سیداحمد مدنی بروجنی,طاهره ظفری پور،تحلیل سوگیریهای جنسیتی در ارزشیابیهای دانشجویان از تدریس مدرسان دانشگاهی،نامۀ آموزش عالی،مجلد 16،شماره صفحات 124،1402/04/06،ISC.
۲.
شفیعه ستاری آرانی,سیداحمد مدنی بروجنی,علی اکبر عباسیان آرانی،مطالعة کیفی پیشبایستهای اجرای رویکرد ترسیم برنامةدرسی در رشتههای مهندسی (مورد مطالعه: گروههای مهندسی دانشگاه کاشان)،فصلنامه آموزش مهندسی ایران،1402/01/27،ISC.
۳.
سیداحمد مدنی بروجنی،مروری بر نظریههای محتوا و انتخاب محتوا در ادبیات تخصصی حوزة مطالعات برنامة درسی،فصلنامه چشم انداز برنامه درسی و آموزش،مجلد 2،شماره صفحات 75،1401/05/31.
۴.
سیداحمد مدنی بروجنی،مروری بر نظریههای محتوا و انتخاب محتوا در ادبیات تخصصی حوزة مطالعات برنامة درسی،فصلنامه چشم انداز برنامه درسی و آموزش،مجلد 2،شماره صفحات 75،1401/05/31.
۵.
سیداحمد مدنی بروجنی,فاطمه باغ شیخی،واکاوی ادراکات دانشآموزان در زمینة یادگیری درس ریاضی: نقش قدرتمند خودپندارة ریاضیاتی و مهارتهای مطالعة ریاضی،رویکردهای نوین آموزشی،1401/05/08،ISC.
۶.
سیداحمد مدنی بروجنی,محمد امینی,لیلی کاشانیان،واکاوی دیدگاهها و عملکرد معلمان در زمینة تکلیفدهی به دانشآموزان در پایههای دورة اول ابتدایی،مطالعات آموزشی و آموزشگاهی،مجلد 11،شماره صفحات 389،1401/04/01،ISC.
۷.
سیداحمد مدنی بروجنی،ریشههای تفکر برنامه درسی متمرکز: واکاوی دغدغههای سیاسی و اجتماعی نخستین ناظران آموزشی و نقش آن در پیدایش حوزه مطالعاتی برنامهدرسی،فصلنامه مطالعات برنامه درسی،مجلد 17،شماره صفحات 157،1401/02/15،ISC.
۸.
سیداحمد مدنی بروجنی،نگاهی به مسیر حرفه ای رالف تایلر: روایتی تاریخی از عمری تلاش برای پیوند نظریه و عمل برنامه درسی،پژوهش در برنامه ریزی درسی،مجلد 17،شماره صفحات 1،1399/12/01،ISC.
۹.
محمد امینی,سیداحمد مدنی بروجنی,فاطمه باغ شیخی،ضعف یادگیری و عملکرد تحصیلی دختران دانش آموز مقطع متوسطه؛ واکاویتجارب دبیران زن،نشریه علمی زن و فرهنگ،مجلد 11،شماره صفحات 7،1398/09/15،ISC.
۱۰.
صمد محمدی , عباس شکاری , سیداحمد مدنی بروجنی،آسیب شناسی آموزش به زبان فارسی از دیدگاه دبیران و دانش آموزان دبیرستانی کردزبان شهرستان سُنقُر و کُلیایی و ارائه راهکارها،2017 7 01،ISC ,SID.
۱۱.
علی یزدخواستی , سیداحمد مدنی بروجنی , راضیه سادات آمیری،بررسی رابطه سبک های یادگیری و مهارت های حل مساله در دانشجویان دانشگاه کاشان،2017 6 01،SID.
۱۲.
علی رحیمی , سیداحمد مدنی بروجنی , سید ابراهیم میرشاه جعفری،The Interface between Teachers’ Curriculum Perspectives and Learning Activities in Classrooms،2017 1 01.
۱۳.
سیداحمد مدنی بروجنی , حمید رحیمی سمیرمی , سپیده یعقوبی،بررسی وضعیت مهارتهای اقدام پژوهی استادان رشته های مهندسی: گامی ضروری در جهت بهبود کیفیت تدریس،2016 5 01،ISC ,SID.
۱۴.
علی رحیمی , سیداحمد مدنی بروجنی , حمید رحیمی سمیرمی،University teachers’ action research: An adventure into uncharted waters?،2016 11 01.
۱۵.
حمید رحیمی سمیرمی , سیداحمد مدنی بروجنی , نسرین موسوی نره،بررسی رابطه بین جامعه پذیری سازمانی با آرزوهای شغلی و وجدان کاری اعضای هیأت علمی،2015 6 01،SID.
۱۶.
حمید رحیمی سمیرمی , سیداحمد مدنی بروجنی , اسیه محمدیان،ﺑﺮرﺳﯽ راﺑﻄﮥ ﺑﯿﻦ ﻫﻮش اﺧﻼﻗﯽ و ﺳﺮﻣﺎﯾﮥ اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ ﺑﺎ ﻣﺴﺌﻮﻟﯿﺖ ﭘﺬﯾﺮی،2015 5 01،SID.
۱۷.
محمد امینی , سیداحمد مدنی بروجنی , زهرا عسگرزاده،ارزیابی و تحلیل مهارتهای تفکر انتقادی دانشجویان رشته های مهندسی،2014 12 01،ISC.
۱۸.
مریم السادات نظام الدینی کچوئی , علی رحیمی , سیداحمد مدنی بروجنی،A Study of the Relationship between English Teachers’ Approaches to Teaching and Students’ Incivilities،2013 3 01.
۱۹.
بی بی عشرت زمانی و سیداحمد مدنی بروجنی،راهبردهای افزایش کارآیی و اثربخشی اساتید در آموزش مجازی،2011 10 01،ISC ,SID ,IranMedex.
۲۰.
سیداحمد مدنی بروجنی و احمدرضا نصر،سه سوسازی: راهبردی برای نوآوری در پژوهش های آموزشی،2009 7 01،ISC ,SID.
اولین
«
1
2
»
آخرین