مقالات در نشریات
- ۱. شفیعه ستاری آرانی,سیداحمد مدنی بروجنی,علی اکبر عباسیان آرانی،مطالعة کیفی پیشبایستهای اجرای رویکرد ترسیم برنامةدرسی در رشتههای مهندسی (مورد مطالعه: گروههای مهندسی دانشگاه کاشان)،فصلنامه آموزش مهندسی ایران،۱۴۰۲/۰۱/۲۷،ISC.
- ۲. سیداحمد مدنی بروجنی،مروری بر نظریههای محتوا و انتخاب محتوا در ادبیات تخصصی حوزة مطالعات برنامة درسی،فصلنامه چشم انداز برنامه درسی و آموزش،مجلد ۲،شماره صفحات ۷۵،۱۴۰۱/۰۵/۳۱.
- ۳. سیداحمد مدنی بروجنی،مروری بر نظریههای محتوا و انتخاب محتوا در ادبیات تخصصی حوزة مطالعات برنامة درسی،فصلنامه چشم انداز برنامه درسی و آموزش،مجلد ۲،شماره صفحات ۷۵،۱۴۰۱/۰۵/۳۱.
- ۴. سیداحمد مدنی بروجنی,فاطمه باغ شیخی،واکاوی ادراکات دانشآموزان در زمینة یادگیری درس ریاضی: نقش قدرتمند خودپندارة ریاضیاتی و مهارتهای مطالعة ریاضی،رویکردهای نوین آموزشی،۱۴۰۱/۰۵/۰۸،ISC.
- ۵. سیداحمد مدنی بروجنی,محمد امینی,لیلی کاشانیان،واکاوی دیدگاهها و عملکرد معلمان در زمینة تکلیفدهی به دانشآموزان در پایههای دورة اول ابتدایی،مطالعات آموزشی و آموزشگاهی،مجلد ۱۱،شماره صفحات ۳۸۹،۱۴۰۱/۰۴/۰۱،ISC.
- ۶. سیداحمد مدنی بروجنی،ریشههای تفکر برنامه درسی متمرکز: واکاوی دغدغههای سیاسی و اجتماعی نخستین ناظران آموزشی و نقش آن در پیدایش حوزه مطالعاتی برنامهدرسی،فصلنامه مطالعات برنامه درسی،مجلد ۱۷،شماره صفحات ۱۵۷،۱۴۰۱/۰۲/۱۵،ISC.
- ۷. سیداحمد مدنی بروجنی،نگاهی به مسیر حرفه ای رالف تایلر: روایتی تاریخی از عمری تلاش برای پیوند نظریه و عمل برنامه درسی،پژوهش در برنامه ریزی درسی،مجلد ۱۷،شماره صفحات ۱،۱۳۹۹/۱۲/۰۱،ISC.
- ۸. محمد امینی,سیداحمد مدنی بروجنی,فاطمه باغ شیخی،ضعف یادگیری و عملکرد تحصیلی دختران دانش آموز مقطع متوسطه؛ واکاویتجارب دبیران زن،نشریه علمی زن و فرهنگ،مجلد ۱۱،شماره صفحات ۷،۱۳۹۸/۰۹/۱۵،ISC.
- ۹. صمد محمدی , عباس شکاری , سیداحمد مدنی بروجنی،آسیب شناسی آموزش به زبان فارسی از دیدگاه دبیران و دانش آموزان دبیرستانی کردزبان شهرستان سُنقُر و کُلیایی و ارائه راهکارها،۲۰۱۷ ۷ ۰۱،ISC ,SID.
- ۱۰. علی یزدخواستی , سیداحمد مدنی بروجنی , راضیه سادات آمیری،بررسی رابطه سبک های یادگیری و مهارت های حل مساله در دانشجویان دانشگاه کاشان،۲۰۱۷ ۶ ۰۱،SID.
- ۱۱. علی رحیمی , سیداحمد مدنی بروجنی , سید ابراهیم میرشاه جعفری،The Interface between Teachers’ Curriculum Perspectives and Learning Activities in Classrooms،۲۰۱۷ ۱ ۰۱.
- ۱۲. سیداحمد مدنی بروجنی , حمید رحیمی سمیرمی , سپیده یعقوبی،بررسی وضعیت مهارتهای اقدام پژوهی استادان رشته های مهندسی: گامی ضروری در جهت بهبود کیفیت تدریس،۲۰۱۶ ۵ ۰۱،ISC ,SID.
- ۱۳. علی رحیمی , سیداحمد مدنی بروجنی , حمید رحیمی سمیرمی،University teachers’ action research: An adventure into uncharted waters?،۲۰۱۶ ۱۱ ۰۱.
- ۱۴. حمید رحیمی سمیرمی , سیداحمد مدنی بروجنی , نسرین موسوی نره،بررسی رابطه بین جامعه پذیری سازمانی با آرزوهای شغلی و وجدان کاری اعضای هیأت علمی،۲۰۱۵ ۶ ۰۱،SID.
- ۱۵. حمید رحیمی سمیرمی , سیداحمد مدنی بروجنی , اسیه محمدیان،ﺑﺮرﺳﯽ راﺑﻄﮥ ﺑﯿﻦ ﻫﻮش اﺧﻼﻗﯽ و ﺳﺮﻣﺎﯾﮥ اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ ﺑﺎ ﻣﺴﺌﻮﻟﯿﺖ ﭘﺬﯾﺮی،۲۰۱۵ ۵ ۰۱،SID.
- ۱۶. محمد امینی , سیداحمد مدنی بروجنی , زهرا عسگرزاده،ارزیابی و تحلیل مهارتهای تفکر انتقادی دانشجویان رشته های مهندسی،۲۰۱۴ ۱۲ ۰۱،ISC.
- ۱۷. مریم السادات نظام الدینی کچوئی , علی رحیمی , سیداحمد مدنی بروجنی،A Study of the Relationship between English Teachers’ Approaches to Teaching and Students’ Incivilities،۲۰۱۳ ۳ ۰۱.
- ۱۸. بی بی عشرت زمانی و سیداحمد مدنی بروجنی،راهبردهای افزایش کارآیی و اثربخشی اساتید در آموزش مجازی،۲۰۱۱ ۱۰ ۰۱،ISC ,SID ,IranMedex.
- ۱۹. سیداحمد مدنی بروجنی و احمدرضا نصر،سه سوسازی: راهبردی برای نوآوری در پژوهش های آموزشی،۲۰۰۹ ۷ ۰۱،ISC ,SID.
- ۲۰. نسرین نجاتی برزکی، سید احمد مدنی، محمد امینی،بررسی سطح تسلط دانشآموزان دختر دوره دوم ابتدایی روی محتوای دروس علوم و ریاضیات: تأملی بر معیار «قابلیت یادگیری» در انتخاب محتوای برنامه درسی،دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی،۲۰۲۰ ۰۷ ۲۱.
نمایش ۱ تا ۲۰ مورد از کل ۲۱ مورد.