1 | موانع و چالش های فرهنگ نقد در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی (واکاوی تجارب زیسته دانشجویان) | محمد امینی | فصلنامه راهبرد فرهنگ | 1400/02/15 |
2 | موانع و چالش های فرهنگ نقد در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی (واکاوی تجارب زیسته دانشجویان) | محمد امینی | فصلنامه راهبرد فرهنگ | 1400/02/15 |
3 | مطالعة پدیدارشناسانة عوامل ضعف یادگیری با تمرکز بر تجارب زیستة دانشآموزان دختر مقطع متوسطه دوم | محمد امینی,سیداحمد مدنی بروجنی,فاطمه باغ شیخی | فصلنامه چشم انداز برنامه درسی و آموزش | 1400/07/13 |
4 | مطالعة پدیدارشناسانة عوامل ضعف یادگیری با تمرکز بر تجارب زیستة دانشآموزان دختر مقطع متوسطه دوم | محمد امینی,سیداحمد مدنی بروجنی,باغشیخی فاطمه | فصلنامه چشم انداز برنامه درسی و آموزش | 1400/07/13 |
5 | دانشگاه ایرانی؛ از مهجوریت مفهوم تربیت تا ناکارآمدی درتحقق انتظارات فردی و اجتماعی | محمد امینی | پژوهش نامه مبانی تعلیم و تربیت | 1402/06/15 |
6 | دانشگاه ایرانی؛ از مهجوریت مفهوم تربیت تا ناکارآمدی درتحقق انتظارات فردی و اجتماعی | محمد امینی | پژوهش نامه مبانی تعلیم و تربیت | 1401/06/15 |
7 | دانشگاه ایرانی؛ از مهجوریت مفهوم تربیت تا ناکارآمدی درتحقق انتظارات فردی و اجتماعی | محمد امینی | پژوهش نامه مبانی تعلیم و تربیت | 1401/06/15 |
8 | جایگاه ضعیف تفکر انتقادی در برنامه های درسی مدارس متوسطه ( مطالعه ای با روش خبرگی و نقادی تربیتی) | محمد امینی,مریم سبکتکین | پژوهش های کیفی در برنامه ریزی درسی | 1396/09/30 |
9 | بررسی سطح تسلط دانش آموزان دختر دوره دوم ابتدایی روی محتوای دروس علوم و ریاضیات: تأملی بر معیار «قابلیت یادگیری» در انتخاب محتوای برنامه درسی | نسرین نجاتی برزکی,سیداحمد مدنی بروجنی,محمد امینی | دو فصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی | 2021-10-03 |
10 | بررسی سطح تسلط دانش آموزان دختر دوره دوم ابتدایی روی محتوای دروس علوم و ریاضیات: تأملی بر معیار «قابلیت یادگیری» در انتخاب محتوای برنامه درسی | نسرین نجاتی برزکی,سیداحمد مدنی بروجنی,محمد امینی | دو فصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی | 2020-08-04 |
11 | بررسی سطح تسلط دانش آموزان دختر دوره دوم ابتدایی روی محتوای دروس علوم و ریاضیات: تأملی بر معیار «قابلیت یادگیری» در انتخاب محتوای برنامه درسی | نسرین نجاتی برزکی,سیداحمد مدنی بروجنی,محمد امینی | دو فصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی | 2021-10-03 |
12 | بررسی تطبیقی تفکر انتقادی در دانشگاه کاشان | محمد امینی,سیداحمد مدنی بروجنی | فرهنگ در دانشگاه اسلامی | 1397/08/20 |
13 | ارزیابی فرهنگ کلاسی از دیدگاه دانشجویان علوم پزشکی کاشان | محمد امینی,حمید رحیمی سمیرمی,مسعود کیانی | پژوهش در آموزش علوم پزشکی | 1397/11/22 |
14 | ارزیابی سواد زیست محیطی دانش آموزان و چالش های اجرایی آموزش محیط زیست در مدارس متوسطه | مینا سلیمیان ریزی,محمد امینی,سیداحمد مدنی بروجنی | پژوهش های برنامه درسی | 1398/12/20 |
15 | آسیب شناسی رشد خلاقیت دانش آموزان در نظام آموزشی ایران (مورد مطالعه: مدارس دوره متوسطه اول کاشان) | محمد امینی,حمید رحیمی سمیرمی,مرجان منتظر | ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی | 1398/06/31 |
16 | The Semiotic Analysis of the Iranian Education System. Quarterly of Educational Sciences from Islamic Perspective. | Mohammad Amini-. Hamid Rahimi | Quarterly of Educational Sciences from Islamic Perspective. | 1396. Vol.9 |
17 | The narrative of poor emotions of high school students, a symbol of the neglected curriculum. | Mohammad Amini-Abbas Shakari and Zahra Taghvaei Yazdali | Journal of Educational Sciences, Shahid Chamran University of Ahvaz | 1396. Vol. 2. |
18 | The Place of Entrepreneurial Curriculum Components in Higher Education. | Mohammad Amini-Hamid Rahimi & Fariba Jahanbni | International Journal of Academic Research in Business and Social Sciences. | 2005.vol.5 |
19 | Student identity and reflection on education functions | Mohammad Amini-. Ali Yazdkhasti and Reza Jafari Harandi | Quarterly of Family and Research | 1391. Vol.7 |
20 | Student entrepreneurship assessment: Reflection on higher education curriculum missions. Quarterly of Entrepreneurship Development | Mohammad Amini-Mohammad Reza Tamanaeifar and Sedigheh Gholami Alavi | Quarterly of Entrepreneurship Development | 1392. vol. 1. |