مقالات در همایش ها
# | عنوان مقاله | نویسندگان | همایش | تاریخ برگزاری همایش |
---|---|---|---|---|
۱ | اجزای رفتاری، نگرشی، و عقلانی در توسعه حرفهای معلمان زبان انگلیسی | عباس زارعی تجره | پنجمین همایش ملی دانش موضوعی تربیتی در آموزش زبان انگلیسی | 2024-02-19 - 2024-02-19 |
۲ | اجزای رفتاری، نگرشی، و عقلانی در توسعه حرفهای معلمان زبان انگلیسی | عباس زارعی تجره | پنجمین همایش ملی دانش موضوعی تربیتی در آموزش زبان انگلیسی | 2024-02-19 - 2024-02-19 |
۳ | اجزای رفتاری، نگرشی، و عقلانی در توسعه حرفهای معلمان زبان انگلیسی | عباس زارعی تجره | پنجمین همایش ملی دانش موضوعی تربیتی در آموزش زبان انگلیسی | 2024-02-19 - 2024-02-19 |
۴ | اجزای رفتاری، نگرشی، و عقلانی در توسعه حرفهای معلمان زبان انگلیسی | عباس زارعی تجره | پنجمین همایش ملی دانش موضوعی تربیتی در آموزش زبان انگلیسی | 2024-02-19 - 2024-02-19 |
۵ | اجزای رفتاری، نگرشی، و عقلانی در توسعه حرفهای معلمان زبان انگلیسی | عباس زارعی تجره | پنجمین همایش ملی دانش موضوعی تربیتی در آموزش زبان انگلیسی | 2024-02-19 - 2024-02-19 |
۶ | اجزای رفتاری، نگرشی، و عقلانی در توسعه حرفهای معلمان زبان انگلیسی | عباس زارعی تجره | پنجمین همایش ملی دانش موضوعی تربیتی در آموزش زبان انگلیسی | 2024-02-19 - 2024-02-19 |
۷ | اجزای رفتاری، نگرشی، و عقلانی در توسعه حرفهای معلمان زبان انگلیسی | عباس زارعی تجره | پنجمین همایش ملی دانش موضوعی تربیتی در آموزش زبان انگلیسی | 2024-02-19 - 2024-02-19 |
۸ | We See the Moves but Ignore the Steps: The Method Section in Theses/Dissertations | سیدیحیی حجازی,عباس زارعی تجره | the IELTI-8 Conference September 2017 Tehran | 2017-9-20 |
۹ | A Retrospective Verbal Analysis of EFL Writers’ Planning, Formulation, and Revision: Differences between Undergraduate and Graduate Learners | عباس زارعی تجره,سید یحیی حجازی | IELTI-8 Conference September 2017 Tehran | 2017-9-20 |
۱۰ | The hidden curriculum in ELT textbooks: Parental perceptions about cultural incompatibilities | عباس زارعی تجره,سید یحیی حجازی | چهارمین کنفرانس آموزش زبان انگلیسی | 2017-5-9 |
۱۱ | زبان نو شتار علمی سند گویای هویت: شواهدی مبتنی بر فرایىد ارزیابی مقالات علمی | عباس زارعی تجره,تهمینه خلیلی | همایش ملی زبان و هویت | 2017-1-12 |
۱۲ | Increasing English Language Learners` Intrinsic Motivation Through Formative Assessment: An Experimental Study of Washback Effects | عباس زارعی تجره,سعیده صانعی | 1ST NATIONAL ENGLISH LANGUAGE CONFERENCE “NEW DIRECTIONS IN ELT AND LITERATURE” 11-13 May 2016 | 2016-5-11 |
۱۳ | The Prospects of Using Meta-analytic Procedures in Second Language Research | عباس زارعی تجره,تهمینه خلیلی | National Conference on New discourse direction in Language Teaching and Translation, 9 0rdibehesht 95 28 Apr 2016 , Shahreza Azad University | 2016-4-28 |
۱۴ | An exploration of voice and identity in L2 Academic Writing | عباس زارعی تجره,تهمینه خلیلی | 4th intl conference on applied research in language studies | 2016-11-25 |
۱۵ | English Language Learners` Perceptions of Formative Assessment | عباس زارعی تجره | چهاردهمین کنفرانس بین المللی انجمن آموزش زبان و ادبیات انگلیسی ایران | 2016-11-16 |
۱۶ | Meta-Analysis and Research Synthesis in Language Acquisition Research | عباس زارعی تجره,تهمینه خلیلی | the 14th International TELLSI Conference in Kerman | 2016-11-16 |
۱۷ | Plagiarism in L2 Academic Writing: a Theoretical Perspective | عباس زارعی تجره,تهمینه خلیلی | کنگره بین المللی زبان و ادبیات | 2016-10-6 |
۱۸ | Direct Writing and Translated Writing Strategies in English as a Foreign Language | عباس زارعی تجره,آرزو شریف راد | third intl conf on applied language studies | 2016-1-28 |
۱۹ | The Effect of Different Types of Glossing on Advanced EFL Learners’ Reading Comprehension | عباس زارعی تجره,سمانه عابدیان | 3rd International Conference on Applied Research in Language Studies | 2016-1-28 |
۲۰ | Different strategies most frequently used by EFL learners in response to compliments | علی معصوم زاده,سیدعلی قنادی,عباس زارعی تجره | Intl conference on Challenges in ELT | 2015-5-20 |
نمایش ۱ تا ۲۰ مورد از کل ۲۲ مورد.